14 en 15 september - Van Sanur naar Amsterdam

15 september 2016 - Amsterdam, Nederland

De allerlaatste blog alweer, wat ging de tijd ontzettend snel!

Vanmorgen begon eerst regenachtig maar daarna kwam de zon er toch nog even door. We ontbeten gauw, pakten de koffers in en hebben daarna nog een uurtje aan het zwembad gelegen.

Onze taxi zou ons om 12:40 ophalen maar om 13:00 uur was er nog niemand. Gelukkig wilde een hotelpersoneelslid even voor ons bellen en 20 minuten later was de taxi er. Een uur later dan gepland, maar gelukkig hadden we genoeg tijd om onze vlucht van 15:40 uur te halen.

Het inchecken verliep soepel en daar gingen we dan, op weg naar Singapore. Een korte vlucht waarna we nog zo'n 5 uur tijd moesten doden op het vliegveld, wachtend op onze volgende vlucht.

We liepen de winkeltjes wat rond en aten bij de Singapore Streetfood.
Om 23:55 mochten we dan eindelijk weer verder. We hadden geen zin om naar huis te gaan, maar als je dan toch al onderweg bent mag het ook wel gauw gaan.

De vlucht naar Amsterdam hebben we in eerste instantie vooral slapend doorgebracht. Dat was fijn, zo valt de jetleg mee en gaat de vlucht snel. De laatste uurtjes lazen we wat of luisterden we muziek. Het blijft een érg lange vlucht van 12,5 uur maar het is zo best meegevallen.

Eline ontbeet voor de allerlaatste keer met noodles en Frank koos toch maar voor een gepocheerd ei. Dat vliegtuig eten valt niks tegen!

We vliegen nu ter hoogte van Hamburg, nog minder dan een uurtje en dan zijn we er. De mobiel geeft nog aan dat het 11:47 is, maar in Nederland is het pas 05:47 uur. Het is nu wel mooi geweest, stijf als een hark!

We pikken zo de koffers op en nemen dan de bus naar Alphen. Even gezellig bij pap en mam langs en dan vanavond weer in ons eigen bed.
Zo'n vliegreis blijft een bijzonder iets. Hoe je in een aantal uren in zo'n andere wereld kan zijn. Jammer alleen hoe je vaak ook zo snel echt weer thuis bent.
Wassen draaien etc en dan maandag alweer aan de slag.

We hebben genoten van elk moment van deze vakantie! We boffen maar dat we zulke mooie reizen mogen maken. Maar, volgend jaar wordt het toch maar gewoon weer eens kamperen!

Lieve mensen, leuk dat jullie ons weer zo intensief gevolgd hebben!

Dikke kus van ons.

1. Fokkelien:
    15 september 2016
    Welcome home, Van der Flier-Botter family, welcome home!!