10 september - Gili Air

10 september 2016

Halloo!

Vandaag een beetje een korte blog, gezien we niet veel bijzonders hebben gedaan.

We begonnen de dag met een verfrissende duik in het zwembad. Het is érg warm buiten, voornamelijk vanwege de hoge luchtvochtigheid.

Zo rond 12 uur at Frank een saté (hè bah, weer rauwe kip..) en Eline een Griekse salade. De restaurants hier zijn veel meer op Westerse toeristen gericht.

Na de lunch door naar het strand om weer te snorkelen. We zochten een andere plek op, maar dat was geen succes. We baden compleet door het zeewier.

Daarom toch weer een bedje voor het hotel gepakt en van daaruit gesnorkeld. Frank vermaakte zich prima, terwijl Eline nog even lag te bakken. Einde van de middag nog even samen gesnorkeld. Prachtige scholen met vis weer voorbij zien komen. Fel blauwe visjes maar ook geel/zwarte en zogenaamde unicorn vissen in verschillende kleuren. Heel bijzonder!

Het blijft een wondere wereld, onder water. Stiekem was Eline wel een beetje op haar hoede, je wil immers niet ineens iets geks voorbij zien komen...;-)

We spoelden het zand even van ons af, namen nog een laatste duik in het zwembad en knapten ons toen op.

Bij 'Unzipp' dronken we even wat en daarna zochten we een leuk plekje voor het eten.

Het was weer een heerlijk relaxte dag. We hebben besloten dat we hier blijven. We kunnen hier wel in hangmatten slapen en een standje voor snorkelverhuur opzetten. Zo'n ander leven!

Helaas moeten we toch morgen vertrekken. Op naar de drukte van Bali, onze laatste stop, Sanur!

Groeten!

1. Nikki:
    10 september 2016
    Neeee kom terug! ;)
  2. Ger:
    11 september 2016
    Ik geniet nog steeds van het lezen over jullie avonturen, veel plezier nog!