Dag 23: Van Pismo naar Los Angeles

21 september 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hi everybody,

Vanochtend niet al te vroeg opgestaan en daarna weer lekker wafels afgebakken in de ontbijtzaal.
Met een coffee to go van de hotel lobby draaiden we de Highway 1 op voor onze laatste bestemming Los Angeles.

Al vrij snel kwamen we bij de kustplaats Santa Barbara aan, wat een luxueuze plaats! Het strand lonkte met het lekkere weer, dus snel de zwemkleding uit de koffer gepakt en de zee in. Van zee en strand krijgen we maar geen genoeg.

Na een uurtje vervolgden we onze route. Hoe dichter we bij Los Angeles kwamen hoe drukker het werd! Alle Amerikanen waren uitgelopen om deze tropische zondag op het strand door te brengen.

Onderweg hebben we verschillende mooie huizen gezien met een privé strand erbij, In Malibu stopten we kort om verse kokosmelk uit een kokosnoot te drinken, erg lekker!

Niet veel later kwamen we aan in hectisch Los Angeles. We hebben bijna 45 minuten op de afrit voor de parkeerplaats van de Santa Monica Boulevard gestaan. Dat is nog eens wat anders dan de verlatenheid van Death Valley. Na een rondje over de pier hebben we lekker op het strand naar de zonsondergang gekeken.

Inmiddels zijn we ingecheckt in ons laatste hotel van deze vakantie. Dit is weer een airport hotel. En dat is niets teveel gezegd, we kunnen praktisch zwaaien naar de landende vliegtuigen. We hopen maar dat we lekker kunnen slapen, we gaan het in ieder geval proberen.

Bye!

1. Nikki:
    21 september 2015
    Herkenbaar hotel, waarschijnlijk zat ik in dezelfde. Wanneer vliegen jullie weer naar huis ?
  2. Rike:
    21 september 2015
    Nikki is me voor. Idd wanneer vliegen jullie terug?
    In ieder geval nog veel plezier.
  3. Fokkelien:
    21 september 2015
    Oei lieverds, jullie laatste dag alweer, wat gaat de tijd snel! Geniet nog even van strand en Universal Studio's (?).
  4. Frank:
    21 september 2015
    We gaan vandaag naar de Boulevard, hollywood sign en griffith observatory. Morgen vliegen we om 15:00 uur. We willen niet!!