Dag 4: The Roadtrip begins

31 augustus 2015 - Scottsdale, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we om 04.00 opgestaan om onze vroege vlucht naar Phoenix te pakken. Nog een laatste glimp van deze indrukwekkende wereldstad en toen snel Penn station in. De winkels waren op dit tijdstip trouwens ook gewoon open.

Na een voorspoedige treinreis konden we direct inchecken, waarbij zelfs onze schoenen uit moesten bij de controle. De vlucht zelf verliep aangenaam en we arriveerden zelfs 2 uur vroeger dan gepland in Phoenix.

Bij de autoverhuur stond een hele parkeergarage vol met (grote) auto's met de sleutel in het contact. We mochten gewoon zelfstandig een auto uitkiezen en wegrijden alsof het niets is. Wat een surrealistische wereld!
We hebben gekozen voor een mooie SUV met voldoende ruimte voor alle toekomstige souvenirs.

Het hotel ligt niet ver van het vliegveld dus met onze nieuwe aanwinst waren we er zo. Vanwege de enorme hitte van 41 graden besloten we even langs de Walmart te gaan voor proviand en daarna aan het zwembad te gaan liggen om een beetje bij te komen van de afgelopen dagen.

De Walmart is mega groot. De "gewone" winkel is een kruising tussen een supermarkt, kledingwinkel, bouwmarkt en een campingwinkel. Daarnaast was er ook een Mac Donalds, een kapper etc. aanwezig.

De middag hebben we dus bij het zwembad doorgebracht. Het was zo warm dat we echt iedere 10 minuten het water in moesten om af te koelen. We waren praktisch al droog voordat we bij onze ligbedden waren. Dat hebben we nog nooit meegemaakt.

Vanavond gaan we vroeg naar bed want morgen staat een toeristische route naar Sedona op het programma. De roadtrip gaat nu dan toch echt beginnen!

1. Rike:
    1 september 2015
    Leuk om jullie te volgen. Geniet van de roadtrip.
  2. Rike:
    1 september 2015
    Leuk om jullie te volgen. Geniet van de roadtrip.
  3. Fokkelien:
    1 september 2015
    Nog een beetje kunnen slapen ondanks het noodweer? Zo niet: volgens mij is die Jeep groot genoeg om er met zijn tweeën languit in te kunnen slapen. Jammer dat we jullie nu niet meer via de radar kunnen volgen, maar dat betekent maar één ding: je vakantie begint nu echt!!