Weer thuis!

24 september 2015 - Bergen op Zoom, Nederland

Hallo allemaal!

Vandaag onze allerlaatste blog, dit keer helaas niet meer vanuit Amerika maar wel vanaf de bank in het regenachtige Bergen op Zoom.

Dinsdagochtend waren we vroeg wakker. We pakten alle boel bij elkaar en gingen voor de laatste keer de trouwe Jeep in. Een rit van 3 minuten naar het Alamo inleverpunt om de Jeep in te leveren. Dat ging allemaal vlot!
Met de shuttlebus naar het vliegveld. Hier waren we al om 12:00 uur dus we moesten nog 3 uur wachten tot onze vlucht vertrok. De koffers zaten nog netjes op gewicht (anders dan wij zelf...) dus ingecheckt en wel op zoek naar lunch. We kochten voor de laatste keer twee rijkbelegde sandwiches.
Eline was wederom best zenuwachtig voor de vlucht, het blijft toch wel spannend..
De vlucht viel hartstikke mee. We keken beide op ons eigen schermpje verschillende films en luisterden muziek. Een prima en rustige vlucht in 's werelds grote passagiersvliegtuig, de Airbus 380.
Een vliegtuig met 2 verdiepingen, echt groot!!

Na ruim 10 uur vliegen kwamen we aan op vliegveld Frankfurt. We vlogen al over Nederland dus het was even balen dat we nog een korte vlucht terug hadden.

Inmiddels was het woensdag geworden en wederom lunchtijd. Daarom kochten we een broodje en hopten we twee uurtjes later weer in het vliegtuig. Dat was even wennen, wat leek het vliegtuig klein!
Om 14 uur arriveerden we dan eindelijk op Schiphol.
Daar stonden Fokkelien en Elvira op ons te wachten, een superleuke verrassing dat Elvira er ook was! We dronken even wat op Schiphol.

'S avonds aten we nog in Alphen en daarna op weg naar Bergen op Zoom. Wat waren wij moe!! Eline reed ons nog veilig naar huis maar daarna was het lichtje wel uit.

Inmiddels is het donderdag. We werden doodmoe om 11 uur wakker maar gingen toch maar uit bed. De koffers zijn uitgepakt, wassen zijn gedraaid en de eerste maaltijd is weer gekookt. Bah, we zijn weer thuis!

We kruipen er vanavond weer op tijd in om goed bij te slapen. We hebben immers een nacht slaap overgeslagen.

Nu maar eens al onze foto's bekijken en een mooie selectie maken. Wat hebben we ontzettend veel gedaan, af en toe bedenken we ons dat we dát ook nog gedaan hebben!

1. Ricardo:
    24 september 2015
    Jammer dat er nu geen dagelijkse blog meer komt, vond het echt leuk om ze te lezen maar ben ook benieuwd naar jullie real Life verhalen:-) tot volgende week!
  2. Fokkelien:
    24 september 2015
    Welcome home, Botter-Flier family, welcome home!
  3. Eline:
    24 september 2015
    Haha, tsja.. ik denk dat onze werkdagen wat minder spectaculair zijn om op een blog bij te houden!

Heel goed mam, eerst Botter en dan vd Flier!
  4. Janny:
    25 september 2015
    Heb genoten van jullie verhalen en ben blij dat je weer veilig terug bent. Veel plezier met nagenieten!
  5. Ger:
    25 september 2015
    Welkom thuis Flier&Botter zo snel gaat en super reis voorbij. Gelukkig hebben jullie de foto's een filmpjes nog. :-)